emilyinduitsland.reismee.nl

Jaaa het is bijna zover!

Hoi allemaal!!

Zoals de titel al zegt is het bijna zover! Maar wat is dan bijna zover, Emily?
Nou... morgen heb ik mijn proeve, dan kijkt een examinator een dag met mij mee, om te kijken of ik het goed doe. Vrijdag en zaterdag houden we een grote schoonmaak, opruim en koffer inpak dag. Zondag komt mijn docent bij ons en gaan we samen naar de kerk. Maandag heb ik mijn eindgesprek en mijn eindpresentatie en die avond vliegen we weer naar Nederland. Ik kan echt niet wachten, heb iedereen zo gemist. Maar aan de andere kant wil ik wel blijven.

We zijn vrijdag naar Traunstein geweest, maar dat hadden we snel gezien en hebben we de trein gepakt en zijn we doorgegaan naar Salzburg. Super leuke dag gehad.

Ik moet vandaag en morgen nog stage lopen. Vandaag spät dienst(13.30 - 21.00 uur) en morgen een fruh dienst ( 06.00 - 14.30 uur).

Ik heb deze keer niet zoveel te vertellen.

Tot Later!!

Reacties

Reacties

Mirjam

Topper! Veel succes vandaag! Je kan het!! :D
We zien je vanzelf weer verschijnen op Nederlandse bodem, neem lekker de tijd om afscheid te nemen ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!