emilyinduitsland.reismee.nl

Weekendje Italië

Heey,

Hier weer een blogje van mij. Ik ben afgelopen weekend met alle andere studenten en begeleiding een weekendje naar Italië geweest. Het was echt super leuk. Het was ongeveer 3,5 a 4 uur rijden naar de plek waar wij zaten, we zouden eerst met z'n allen in een huis gaan, maar dat paste niet dus was de vraag welke 4 willen ergens anders slapen?? Wij 4ren (Dyanne, Dorien, Bonnie en ik) hebben ons aangeboden dat wij wel ergens anders willen slapen. kwamen wij aan bij de plek waar wij gingen slapen, dat was zoveel mooier dan dat andere huis. Best luxe! Die avond zijn we het dorp ingeweest en hebben daar lekkere Italiaanse pizza gegeten en hebben we ergens wat drankjes gedaan. Dit was allemaal op de vrijdag.

Zaterdag was het de bedoeling dat we om 10.00 uur gingen vertrekken richting Milaan/Milano/Mailand, dus we hadden om 08.30 afgesproken dat wij bij dat huis zouden zijn om te gaan ontbijten. Komen wij daar aan... lag iedereen nog in bed pfff. We gingen toen om 10.30 uur weg. Wij aangekomen in Milaan hebben we dingen bekeken en een beetje geshopt, het was echt heel duur daar. Ik heb alleen een trui gekocht in Milaan. InMilaan lopen ook heel veel mensen rond die je proberen dingen aan te smeren.Zoals geluksarmbandjesze zeggen dan dat ze gratis zijn en doen ze hem bij je om endan ineens zeggen zedat ik geld moet betalen, ik heb er niks voor betaald en ze hebben ze weer los geknipt.In de avond hebben we lekker gegrillt.

Zondag alweer.. gingen we weer richting huis. We moesten om 10.30 uur uit ons hotel/appartement wezen. Dus zijn wij nog met z'n 4ren het dorp geweest. Ik heb nog een nieuw telefoon hoesje en een handtas gekocht, het was namelijk markt. We waren tegen 22.00 uur weer in ons dorp in Duitsland. (bijna) alles uitgepakt en gelijk mijn bed ingedoken.

Nu nog 3 dagen stage lopen en dan heerlijk voor 9 dagen naar huis toe.

Zo ik heb weer lang genoeg getypt.

Bis später!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!