emilyinduitsland.reismee.nl

Alweer bijna 2 week weer in Duitsland

Hallo allemaal!!

Hier weer een mini blogje van mij. Ik heb niet heel veel beleefd in deze 2 weken dat ik weer in Duitsland ben, maar moet toch ff bijhouden wat ik wel meemaak. Het is nogal een chaos op stage, we moesten vorige week alles maar dan ook alles schoonmaken. pff wat was dat een werk die dag had ik ook 10 uur gewerkt. We zijn gisteren begonnen met onze 1e opdracht, we gaan elke dag een stukje maken, zodat we niet gestresst worden van de hoeveelheid werk wat we moeten doen.

Ik ben heerlijk 3 dagen vrij, kan ik heerlijk uitrusten. Morgen(zondag) heb ik een avonddienst van 13.30 tot 21.00 uur. Nog 7 weekjes en dan ben ik heerlijk weer in Nederland. Ik kijk er nu al naar uit!

Tja dit is dus weer een mini blogje van mij.. niet veel beleefd...

Groetjess

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!