emilyinduitsland.reismee.nl

Hehe weer eens een blogje

Heey!

Sorry, was helemaal vergeten om weer een blogje te schrijven. Tis een maand geleden dat ik iets van me heb laten horen... oeps...

We hebben nog een dagje lekker gezwommen met een klasgenootje die ook hier stage loopt, dat was super gezellig. Ik vind het zo fijn dat we zoveel vrije tijd hebben om dingen te ondernemen.

Afgelopen donderdag hadden Bonnie en ik allebei ochtendienst en het was super mooi weer, wel 28 graden! We zijn naar Reifingersee geweest in ons dorp. Daar hebben we ons handdoek op het gras gelegt en heerlijk in de zon gelegen. Lekker Nederlands biertje erbij en genieten!

Vrijdag hebben de wekker vroeg gezet omdat we een ochtendje gingen varen op de Chiemsee. We hadden een Elektro-bootje, hij ging echt heel langzaam maarjah, we hebben enorm genoten van het warme weer(33 graden) en van de mooie omgeving!

Die middag hadden we nog intervisie met de andere groep studenten. We hebben ons uitje van komende woensdag besproken. We gaan dan naar Wasserburg, dat is een psychiatrische inrichting die we mogen bekijken. 5 andere collega's van ons gaan ook mee. We hebben ook onze eindevaluatie en eindpresentatie besproken hoe dat in zijn werk gaat.

Komende vrijdag gaan we met een aantal bewoners naar een andere instelling toe, want daar is een sommerfest met het Thema: Fußball. We moeten voor een opdracht een groep bewoners begeleiden dus dachten we dat dat wel een leuk idee was om dan mee te gaan.

Het is bijna zover!!! Nog 8 dagen werken en dan lekker naar huis toe! Onze proeve staat gepland op onze laatste werkdag: 7 juli.

Tot 11 Juli!!

Harry

Wij kijken er naar uit dat je weer thuis bent. Tot over 2 weken

Jan Flikkema

Mooi om dit werk te doen en straks afbouwen en weer naar huis. Lijkt mij een bijzondere ervaring om zover van huis iets te betekenen voor oudere en zieke mensen.
Maar ook de natuur, de cultuur en de Duitse taal een beetje te leren kennen.
Maar naar huis is natuurlijk ook wel weer mooi.
Nieuwe uitdagingen beginnen, en het verschil ervaren van daar en van hier in de zorg.
Geniet nog even van jullie vrijheid en vriendschap. Heel veel succes met de afbouw en Gods onmisbare zegen toegewenst.

Mirjam

Emily,
Je bent een topper! Echt super knap dat je deze stage zo super goed hebt voltooid! Ik weet zeker dat je een goede verpleegkundige wordt ;) Jij (en Bonnie) hebt zeker laten zien dat je door de kracht van Christus alles aankan! En vanuit die kracht mogen wij elke dag weer leven, niets hoeven wij alleen te doen of vanuit ons eigen mens zijn te presteren, we mogen het altijd weer van Hem (en van Hem alleen) verwachten! Vertrouw maar op Hem!
There IS POWER in the Name of Jesus!
YEAH!

Veel succes 7 juli!!!
Dan heb ik mijn diploma uitreiking haha

Groetjes en een dikke knuffel,
Mirjam