emilyinduitsland.reismee.nl

Ein, zwei Polizei!

Het is inmiddels alweer april, wat gaat die tijd snel. Het is gewoon al 2 weken geleden dat mijn ouders hier waren. En afgelopen weekend waren Bonnie haar ouders hier, het was enorm gezellig. Ik heb dat weekend gewerkt.

Bonnie en ik hebben vrijdag lekker gewinkeld (ja, alweer) in Rosenheim, we zijn allebei goed geslaagd!

Smile

We hebben ook weer wat meegemaakt hoor, elk weekend hebben we last van onze onderbuurman. Hij heeft elk weekend een ‘’feestje’’ met veel luide muziek en hard gelachen en gepraat. Wij wonen erboven en hebben daar enorm veel last van want we hebben wel eens weekend dienst en dan moeten we er om 05.45 uur uit. Zo ook afgelopen nacht was het weer feest, wat een lawaai zeg. Ik kon mijn eigen muziek niet eens meer horen. Het begon al om half 8, toen was het super luid. Het werd daarna weer rustig, maar het begon tegen 10 uur weer. We hebben een uurtje gewacht en het was nog steeds erg luid, wij hebben de politie gebeld. En ja hoor toen was het weer zachter. De politie zei als het weer luider wordt moet je weer bellen, nou tegen 01.30 was het weer enorm luid en hebben we weer de politie gebeld, ze kwamen er meteen aan! Onze onderbuurman had het door dat de politie eraan kwam en toen deden ze ineens alle muziek uit en waren ze enorm stil. Ik was best bang dat onze onderbuurman wist dat wij hadden gebeld en ons iets ging aandoen. Gelukkig was dat niet zo.

Ik ben benieuwd hoe het komende nacht wordt. Anders bellen we gewoon weer naar de politie.

Ik heb mijn voorbereiding van de tussenevaluatie ook gehad samen met mijn stagebegeleidster en ze vond dat ik het goed deed, dus heeft ze me 2x een ‘’Goed’’ gegeven.

Laughing
Nu nog de echte tussenevaluatie met mijn begeleidster van school, dat gaan we via Skype doen.

Over 2 weken gaan we voor een weekend naar ITALIË!!! We hopen allemaal op mooi weer.En over 3 weken lekker 9 dagen naar huis.

Zo dit was weer een verhaaltje over onze avonturen hier in Duitsland.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!