emilyinduitsland.reismee.nl

Weekendje met ouders

Jaaaaa mijn ouders zijn dit weekend geweest! Het was een erg leuk weekend.

We hebben die vrijdag avond ergens in ons dorpje een drankje gedaan. Het was best hilarisch, want we vroegen de bediende of we nog wat snackjes konden krijgen. Ze verstond of begreepons niet en toen kregen we een broodmaaltijd om 21.00 uur. We hebben zo ontzettend veel gelachen.

Die volgende dag zijn we om half 10 vertrokken naar Salzburg en hebben daar ontzettend leuk gewinkeld. We hebben gegeten in een klein restaurantje waar 20 mensen konden zitten. We hebben een lekkere snitzel gehad.

Zondag hebben we met z'n allen geskiëd. Het sneeuw was niet heel goed, maar we hebben zeker veel plezier gehad. In de avond zijn we naar de pizzeria geweest. En hebben we die avond afscheid van elkaar genomen. Ik vond het erg fijn dat ze me hebben opgezocht, want had ze toch wel erg gemist.

Op dit moment zitten mijn ouders in de auto weer terug naar Nederland...

De ouders van Bonnie komen aankomend weekend, en dan moet ik werken.

Zo dit was weer ff een verhaaltje van dit weekend.

Bis später!

Reacties

Reacties

Peter

Mooi dat jullie het naar de zin gehad hebben. Michelle heeft het hier ook wel naar de zin. Ze is zaterdagavond naar de kruisweg geweest met een heleboel meiden. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

Harry

We vonden het ook hartstikke leuk. We zijn nog onderweg. We zitten even bij de MacDonald

Harry

Komen er ook nog nieuwe foto's op?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!