emilyinduitsland.reismee.nl

ff weer een update

Hoi allemaal

Weer een verhaaltje van mij. Heb een tijdje niks van me laten horen. Dat komt omdat ik het best druk had met stage. Ik heb de hele maand maart avonddiensten en dat bevalt me erg goed. Ik doe het al zelfstandig wat erg goed voelt.

Afgelopen zondag ben ik de berg op gegaan het was best pittig om omhoog te komen maar het was het allemaal waard.

Vrijdag was het hier best mooi weer en de zon scheen volop. We hebben zelfs op ons balkon in korte broek gezeten. Genieten dit!

Bonnie en ik zijn gisteren naar München geweest. Het was super gezellig en veel gezien ondanks we veel vertragingen hadden met de bus und zug. München is echt aan te raden. Veel leuke winkels.

Vandaag gingen we naar de kerk, na de kerk hebben we in de kerk gegeten en zijn we met nog wat meiden Grassau in geweest om een ijsje te halen super gezellig! Later hebben we met meer mensen van de gemeente een wandeling gemaakt en de prachtige natuur bekeken die God gemaakt heeft.

Ik heb komende week ochtenddienst en vrijdag komen pap en mam hier, daar kijk ik enorm naar uit. Heb ze best gemist.

Hopelijk houd ik nu bij wat ik hier allemaal doe.

Auf wiedersehen!!

Reacties

Reacties

Peter

Mooi dat je het daar zo naar de zin hebt. Wij krijgen Michelle het paas weekend hier te logeren. Dat word dus geen nachtrust
Nou tot horens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!