emilyinduitsland.reismee.nl

Voorjaarsvakantie

Heeyy,

Hier weer een blogje... Ik heb heerlijk voorjaarsvakantie gehad deze week. We hebben 2 keer gewinkeld hier,deeerste keer hebben we gewinkeld/stad bezocht in Bad Reichenhall en de tweede keer hebben we gewinkeld in Rosenheim. Veel leuke aankopen gedaan. Oepss veel geld uitgegeven, maar we hebben zeker weten genoten. Er is hier ook een dag heel veel sneeuw gevallen, toen zijn we met z'n tweeen de berg opgeweest en veel mooie foto's gemaakt.

3 maart was onze klasgenootje Dyannejarig die ook hier in Duitsland is. We hebben haar verrast! We kwamen zomaar even langs, ze was erg verrast! Die avond hebben we op de bank een film gekeken. Gezellig onder de dekens met chips en een wijntje.

4 maart hebben we ons hele appartement schoongemaakt.Alle plintjes schoongemaakt, gedweilt, de ramen gedaan.Nu ruikt alles weer heerlijkfris.We hebben een lijntje en wasknijpers gekocht bij een winkel hier, die hebben we primitiefvastgemaakt aan ons balkon, dusdaar kunnen we de was ophangen.

Vandaag zijn we naar de kerk geweest, iedereen is hierheel erg zorgzaam en gastvrij.Toen we binnenkwamen gavenveel mensen onsde hand of een knuffel.Ze waren zo blij dat weer weer waren.

Vanaf morgen gaan we weer aan de bak. We hebben de hele maand maart avonddienst van 11.30 tot 20.00 uur. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat.

Dit was weer ff een verslagje.

Auf Wiedersehen!!