emilyinduitsland.reismee.nl

week 2

Heey hallo,

Weer een kort blogje van mij. Het gaat steeds beter hier op mijn stage, dagelijks gaat mijnDuits erop vooruit. Ik kan me al best verstaanbaar maken. Ik loop nog steeds achter een begeleider aan, omdat het nog best wel lastigis om nu al zelfstandig te gaan. De hele maand maart heb ik diensten van 11.30 tot 20.00 uur. Ook wel eens leuk om avond diensten te hebben.

We hebben onze eerste intervisie gehad, we hebben samen met de andere Praktikanten und praktikanterinnen onze problemen besproken die we zijn tegengekomen op onze stage.

Gisteravond hebben we een Anthojo Party gehad met veel collega's van de Anthojo klinieken. Het was super gezellig! We waren pas om 02.00 uur thuis. Maar zeker genoten. We hebben nu een weekje voorjaarsvakantie.

liefs Emily

Reacties

Reacties

Jan Flikkema

Leuk om weer van je te horen.
Geniet er van.
Lijkt mij een hele ervaring daar in Zuid Duitsland.
Een stuk werkervaring met gelijk een taalcursus op de koop toe.

Peter

Goed bezig

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!