emilyinduitsland.reismee.nl

Erste Woche

Hallooo,

Weer een blogje van mij, onze 1ste week zit er alweer op. Pff het was best wel zwaar om elke dag om half 6 op te staan, maar we hebben ons gelukkig nog niet verslapen. Ik heb hele leuke collega's en bewoners. Ze helpen ons goed met het Duits, de taal gaat per dag beter, ik versta het beter en het spreken gaat ook beter. Het is nog wel moeilijk om te reageren op wat een bewoner tegen mij zegt.

We hobbelen een beetje achter onze begeleider aan, ik heb zelf nog geen inzicht in wat er op een dag moet gebeuren. Maar dat komt wel, daar ben ik van overtuigt! Ik heb al wel een heel klein beetje heimwee gehad, maar dat ging gelukkig snel weer over. Onze voorganger die ook onze collega ishad ons uitgenodigd om morgenavond bij hem en zijn vrouw te mogen eten, hartstikke leuk natuurlijk!

Ik ben vandaag heerlijk vrij en heb lekker uitgeslapen tot 10 uur.

Liebe Grüße Emily

Reacties

Reacties

Peter

Dus je hebt al een beetje heimwee naar mij gehad. Nou dat vind ik mooi.

Dyanne

Viel Spaß

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!