emilyinduitsland.reismee.nl

Ferien

Hallo Menschen,

Wieder ein Blog vonmich.

Woensdag 10 februari

Woensdag was het een beetje saai omdat deze week iedereen vrij heeft vanwege karnaval, wij zijn ook nog vrij. Het sneeuwde hier heel erg. Om 09.00 uur hebben we in de instelling gegeten. Vervolgens hebben we bij onze stagebegeleidster de internet stick geprobeerd, maar nog steeds niet gelukt. Verder hebben we op internet gezeten. Het was de bedoeling dat we vandaag zouden gaan skiën, maar de auto van Jochem was nog niet klaar bij de garage, dus het ging niet door. Maar het komt zeker wel hoor.

Donderdag 11 februari

We hebben eindelijk internet op de laptop in ons huisje, finally!We moeten wel om de beurt omdat we 1 internet stick hebben gekocht. Het is best prijzig. Bonnie en ik hebben besloten om morgen zelf te gaan skiën. We hadden vandaag ook niks te doen, we dachten we kunnen wel even lekker gaan fietsen het is zo ontzettend mooi weer wel erg koud maar de zon schijnt hier volop! We hebben ongeveer 15 km gefietst het was heerlijk. Onderweg een paar keer gestopt om mooie foto’s te maken. Ik heb ook wat foto’s toegevoegd aan mijn blog, pas op het is wel jaloersmakend.

Auf Wiedersehen!!

Liebe Grüße Emily

Peter

Sorry,maar waar staan die laatste foto's. Kan ze niet vinden.

Alida

Hallo liebe Emily. Du hast ein tolles Blog! Ich werde diesen Blog so viel wie möglich besuchen. Super wie du schreibst uber deine Erfahrungen. Und die Foto's sind wunderbar. Mein Deutsch ist nicht super aber ich probier es doch weil du jeden tag auch Deutsch sprechen musst. Liebe grüsse aus Holland von Alida