emilyinduitsland.reismee.nl

Day before leaving Holland!

Heeyy,

Weer een berichtje van mij. Jaja jullie lezen de titel goed.. vandaag is het de dag voor vertrek. Vannacht tegen 3 uur vertrekken we. De spanning wordt steeds hoger naarmate het dichterbij komt. Vandaag heb ik mijn koffers helemaal ingepakt enstaan klaar.

Bonnie en ik hebben onze vliegtickets geboekt en extra kilo's bagage erbij gekocht. We mogen nu in totaal 40 kg mee 20 kg per koffer!!! Mijn vaderzei al, wat neem je wel niet allemaal mee? Ik vertelde hem dat een vrouw altijd veel meeneemt. Daar kon hij niet echt bij. Toch is het zo. 1 koffer helemaal ingepakt en jahoor 24 kg. Ik mag er maar 20 kg in hebben... oepss... koffer weer open, weer dingen uitgepakt en in de andere koffer gedaan.Want tja, je moet voor elke outfit wel een leuk paar schoenen hebben dus ik heb inmiddels6 paar schoenen mee, haha. Ik ben voor 5 maanden in Duitsland dus ik moet ookzomer kleding mee.

Wij worden morgenvroeg op het vliegveld opgehaald door onze stagebegeleidster. Ik beeld me het dan zo in dat er een vrouw staat met een kartonnetje met onze namen erop.

Laughing

Vanmiddag komt oma nog even langs en mijn vriendin Mirjam.Om afscheid te nemen. Noujah afscheid?!Ik kom gewoon terug hoor.

Deze tekst moeten we onthouden, we mogen weten dat alles GOED komt als je maar vertrouwen hebt.

De Heer is voor je om de juiste weg te wijzen. de Heer is naast je, om je in de armen te sluiten en om je te beschermen tegen gevaren van links en rechts. De Heer is achter je, om je te bewaren voor gemene aanvallen van anderen. De Heer is onder je om je op te vangen als je dreigt te vallen. De Heer zij in je, om je te troosten als je verdrietig bent. De Heer is om je heen, om je te beschermen als mensen over je heen vallen. De Heer zij boven je, om je te zegenen, Moge God zich over je ontfermen, nu en altijd!

Auf Wiedersehen!!

Reacties

Reacties

Roelina

Hoi Emily

Succes met je avontuur in Duitsland. Het is een unieke kans waar je van moet genieten, en ik denk dat je hier heel veel van gaat leren. He t zal vast hard werken gaan worden maar ga in je vrije tijd ook veel bekijken. Het wordt vast een tijd waar je nog lang aan terug zult denken zorg dat dat hele mooie herinneringen zijn.

Liefs Roelinaaaaaaaa

Peter

Moi emily.
Heel veel plezier daar in Beieren. Hoop dat je er veel leert.
Ook namens laura en Anna.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!