emilyinduitsland.reismee.nl

Wiehoeeee de tickets zijn geboekt!!!

Heyy,

De eerste stap richting onze eerstestage in het buitenland met z'n tweeën is gezet: de tickets zijn geboekt!! i'm soooo excited!!! Alhoewel... de eerste stap was natuurlijk de beslissing om in het buitenland te gaan en daar stage te gaan lopen, de tweede stap was alles regelen op school/OV stopzetten/uitwonende beurs etc. dus dit is eigenlijk de derde ´grote´ stap.

Op 7 februari gaan we Nederland voor 5 maanden verlaten. Het is een hele vroege vlucht om 07:15 uur en we moeten er om 05.15 op het vliegveld aanwezig zijn pffff. Nu alleen nog online inchecken and we're ready to fly. Het is het vast allemaal waard om zo vroeg op te staan. We kunnen zondag daar nog het dorpje ontdekken.

Ook gaan Bonnie en ik daar skiën!! Ik heb vandaag een ski-outfit aangeschaft.

Zo dit is weer een blogje van me. Ik ga zeker niet dagelijks iets opschrijven, maar een aantal keer per week moet lukken denk ik.

Liefss Emily

ps ik moet nog ff ontdekken hoe ik foto's bijvoeg

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!