emilyinduitsland.reismee.nl

Mijn eerste verhaal!

Hallo en welkom op mijn stage blog,

Het is het einde van het jaar 2015, ik heb veel meegemaakt. Ook heb ik dit jaar besloten dat ik stage ga lopen in het zuiden van Duitsland, dit ga ik samen met mijn vriendin en ook klasgenoot Bonnie doen. Ik kijk er erg veel naar uit.. ook al vind ik het best wel spannend.

Het is erg veel geregel om daar heen te kunnen je moet bijvoorbeeld een uitwonende beurs aanvragen, je moet je OV stopzetten(waar je elke maand geld van terug krijgt

Laughing
) je moet lijstjes maken wat je allemaal mee moet nemen. Vliegtickets regelen etc. etc. Vanmiddag is Bonnie bij mij geweest en hebben we van alles geregeld van uitwonende beurs tot een lijst wat we mee moeten nemen.

Nu bleek dus dat je voor het stopzetten van je OV een bewijsstuk moet meesturen die school moet invullen, en ja het is vakantie dus niemand is op school. En het moet voor 5 januari opgestuurd zijn. Dat was stressen! 4 januari moeten we weer naar school en gaan we meteen naar ons afdelingshoofd om dit in orde te maken.

Het is nog 37 dagen voordat we vertrekken.

Liefs Emily

Reacties

Reacties

Harry

Veel succes met de voorbereidingen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!