emilyinduitsland.reismee.nl

Weekje thuis

jaaaa toen was het ineens zover. Iets waar ik lang naar uitgekeken heb, lekker een weekje naar huis.

De dag van vertrek
We hebben vandaag de laatste dingetjes ingepakt. Tegen half 5 in de middag zijn we met de bus naar het station gegaan, in de trein hebben we gemeet met de andere 2 stagiares die bij ons in de klas zitten. Het was erg gezellig in de trein. We moesten een keer overstappen. Eenmaal aangekomen op het vliegveld, hebben we met z'n allen nog gezellig een biertje gedronken. Toen was het zover, we mochten het vliegtuig in. We hadden een half uur vertraging maar hij heeft de tijd gewoon weer ingehaald en zijn we tegen 23.00 uur geland in Eindhoven. Bonnie haar vriend stond ons op te wachten en heeft mij naar huis gebracht. Eenmaal thuis aangekomen, was het natuurlijk huilen om mijn ouders weer te zien.

De eerste dag heb ik een piercing bovenin mijn oor laten zetten. Dat wou ik altijd al graag doen. Die zondag ben ik weer naar mijn vertrouwde kerk geweest, het was erg fijn om daar weer te zijn. Ik heb nog met mijn zusje gewinkeld en gezwommen.

Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag heb ik op het strandheemfestival gestaan, waar ik veel bekenden tegenkwam die ik een tijdje niet had gezien.

Zaterdag overdag heb ik met mijn oud klasgenootje afgesproken die in groep 5 is geemigreerd naar Canada. Het was erg gezellig!

Zondag was het weer zover.. tijd om weer naar Duitsland te gaan. We waren pas om 01.00 uur thuis en vandaag moesten we gewoon weer een ochtenddienst draaien vanaf half 7 tot 3.

Zo dit was ff een kort verslagje van mijn weekje thuis..

Bis später!

Reacties

Reacties

Peter

Mooi hoor

Jan Flikkema

Leuk om jou verhalen te lezen.
Nog wat nieuwe foto's erbij is ook wel leuk hoor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!